Czym jest LinkedIn? Jak zwiększyć sprzedaż i budować wizerunek marki na LI?

Przeczytaj
2022-09-09 BY Rafał Granat

Strategia marketingowa – podstawa sukcesu każdej firmy

Każdy przedsiębiorca ze strategią marketingową miał styczność. Jedni świadomie ją budują, a inni po prostu tworzą firmę mimowolnie ustalając zasady jej działania, sprzedaży produktów i komunikowania o nich. W obydwu przypadkach strategia marketingowa jest obecna, a przynajmniej jej elementy, ale dopiero świadomość podjętych działań pozwala określić je prawdziwą strategią. Dlaczego strategia marketingowa jest tak ważna? […]

Czytaj wpis
BY Kacper Kaźmierczak

Czym jest content marketing? Poznaj korzyści marketingu treści!

Jednym z kluczowych zadań agencji 360° jest budowa świadomości marki wśród odbiorców. Kluczowym narzędziem i strategią, która zwiększa widoczność brandu i zachęca potencjalnych klientów do wejścia z nim w interakcję jest dystrybucja treści. To dzięki niej możemy natknąć się na brandowe poradniki, webinary czy podcasty. Na co zwracać uwagę przy planowaniu działań content marketingowych? Kiedy […]

Czytaj wpis
BY Anna Mitranka

Krótko o briefie – Czyli jak napisać skuteczny brief reklamowy

Brief – co to jest? Brief marketingowy (ang. brief – krótki, zwięzły, lakoniczny, streszczenie) – określany też jako brief reklamowy lub brief promocyjny – to dokument, który w krótkiej, esencjonalnej i przystępnej formie zbiera informacje niezbędne do zrealizowania projektu przez agencję. Dobrze napisany brief ułatwia komunikację z agencją i zwiększa prawdopodobieństwo sukcesu. Z drugiej strony […]

Czytaj wpis
BY Anna Mitranka

Digital marketing – z czym to się je? Jak wybrać dobrą agencję digital marketingową?

Co to jest digital marketing? Jak sama nazwa wskazuje, digital marketing to działania reklamowe wykorzystujące formaty cyfrowe, a więc związane z nowoczesnymi technologiami. W uproszczeniu można powiedzieć, że są to działania reklamowe w internecie, stąd inne nazwy to marketing internetowy czy marketing online. Zmiany, które zaszły na świecie w ostatnich latach: postępująca cyfryzacja, dynamiczny rozwój […]

Czytaj wpis
BY Kacper Kaźmierczak

Social media marketing – 7 rzeczy, które warto wiedzieć!

Według statystyk blisko 54% użytkowników korzysta z mediów społecznościowych w celu znalezienia i zakupu produktów. Średnia czasu, który spędzamy online wzrasta, a marki, które oferują coś więcej niż relację kupujący-sprzedający notują wysokie wyniki lojalności. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak funkcjonować w social media marketingu! Z tego artykułu dowiesz się: Kiedy powstały social media? Co […]

Czytaj wpis

Cześć! Zainteresował Cię ten temat i chciałbyś porozmawiać na temat podobnych działań w Twojej firmie?

Wypełnij formularz i umów się na 30-minutową, bezpłatną rozmowę strategiczną!


    Formularz został wysłany!

    W ciągu najbliższego dnia roboczego odpiszemy na podany adres z kilkoma pytaniami na temat Twojej firmy.

    Następnie dobierzemy najlepszych specjalistów po dwzględem Twoich potrzeb, aby móc odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania. Do ustalenia pozostanie tylko data i preferowana forma spotkania!