Od 2017 roku jesteśmy odpowiedzialni za kompleksową obsługę największego centrum outletowego w południowo-zachodniej Polsce. Jednym z naszych obowiązków jest organizacja i komunikacja eventów budujących wizerunek miejsca ale przede wszystkim aktywujących konsumentów.
WFO to bardzo ważne miejsce na mapie Wrocławia. Lubiane i odwiedzane licznie przez mieszkańców miasta i regionu, a także podróżnych przybywających na pobliskie lotnisko. Planowanie eventów dla takiego klienta to duże wyzwanie. Oprócz dużych akcji jak np. Destination Denim organizujemy również mniejsze aktywacje. Oto niektóre z nich.
Jak dotrzeć do jednej z najbardziej wdzięcznych grup odwiedzających galerie handlowe, jaką są rodziny z dziećmi? Warto sięgnąć po atrakcje, które je zaangażują, zapewnią niezapomniane przeżycia, nauczą czegoś nowego. Dlatego zorganizowaliśmy wielotematyczne warsztaty, które tłumnie przyciągnęły pożądaną grupę docelową.
Przygotowaliśmy pracownię maskotek – w dedykowanej strefie dzieci stworzyły swojego krasnoludka, tak charakterystycznego dla Wrocławia, w którym działa galeria handlowa. Uczestnicy mogli wybrać brodę, brzuch, czapkę i szalik, a następnie zabrać własnoręcznie wykonanego pluszaka do domu.
Przygotowaliśmy oryginalną akcję specjalną, w której za zakupy o określonej wartości można było wygrać m.in. lot balonem nad Wrocławiem dla dwóch osób. Tym sposobem pobudziliśmy wyobraźnię dorosłych klientów. Co godzinę nagrodę wygrywała osoba, której paragony zgłoszone do akcji miały najwyższą wartość.
Równolegle działała manufaktura słodyczy. Rodziny przyglądały się procesowi tworzenia lizaków z naturalnych składników, a potem, pod opieką doświadczonych animatorów, własnoręcznie przygotowały pamiątkowe słodycze. Ci, których rozpierała fantazja, zostali zaproszeni na stoisko z balonami.
Punktem wyjścia dla kolejnej atrakcji był Międzynarodowy Festiwal Filmowy Nowe Horyzonty. Zorganizowaliśmy specjalną strefę WFO w Kinie Nowe Horyzonty. Bawiliśmy się z uczestnikami festiwalu i przygotowaliśmy wystawę, na której można było zobaczyć najbardziej stylowych z nich. Podzielili się oni z nami również przykładami filmowych kreacji, za które świat mody może być wdzięczny kinu.
W kinie Nowe Horyzonty przygotowaliśmy strefę relaksu Wrocław Fashion Outlet. Widzowie dzielili się w niej wrażeniami po seansach, a gdy komuś zabrakło energii mógł wypocząć na wygodnych siedziskach i skorzystać z puntu ładowania telefonów.
Jak zorganizować mikołajkowy event, który wyróżni się na tle wielu innych wydarzeń świątecznych? Zaangażować, nauczyć, zainspirować. Dlatego Mikołajki we Wrocław Fashion Outlet upłynęły pod znakiem wielotematycznych warsztatów kreatywnych dla całych rodzin.
Przekonaliśmy małych i dużych, że własnoręcznie zrobione słodycze smakują najlepiej. Uczestnicy mikołajkowego wydarzenia we Wrocław Fashion Outlet wzięli udział w słodkich warsztatach i poznali proces tworzenia lizaków. Wykonane słodkości otrzymali w prezencie.
Dzieci odkryły również słodki świat czekolady. Pod okiem ekspertów wykonywały własną tabliczkę o świątecznym aromacie oraz samodzielnie wybierały dekoracje. Miały na to mnóstwo oryginalnych pomysłów. Gotowy smakołyk otrzymywały w prezencie dla siebie lub bliskich.
Przenieśliśmy siedzibę Mikołaja z Laponii do Wrocław Fashion Outlet. Ulubieńcowi dzieci towarzyszyła jego niezastąpiona pomocnica – Śnieżynka. Najmłodsi spotykali się z nimi, zdradzali swoje najskrytsze pragnienia, śpiewali kolędy, odbierali upominki i robili sobie pamiątkowe zdjęcia.
We Wrocław Fashion Outlet można było zapakować prezent. Wystarczyło zapłacić dowolną kwotę, nawet symboliczną złotówkę. Zebrane pieniądze zostały przekazane „Formule Dobra” Hospicjum dla Dzieci Dolnego Śląska. To wyjątkowe miejsce opiekuje się, wspiera i towarzyszy nieuleczalnie chorym dzieciom oraz ich najbliższym.
Mali goście Wrocław Fashion Outlet zobaczyli, jak powstają ręcznie robione przytulanki – Mikołaje i aniołki. Samodzielnie wybierali brodę, brzuszek, czapkę i skrzydła dla swojej maskotki. Gotową zabawkę zabierali ze sobą do domu.