Kompleksowa obsługa kreatywna, wsparcie strategiczne, angażujące eventy, działania w mediach społecznościowych. Między innymi te obszary swojej aktywności powierzyło nam największe centrum outletowe w regionie – Wrocław Fashion Outlet.
To wyjątkowe miejsce na mapie Wrocławia, w którym klienci mogą zakupić oryginalne produkty ponad 100 znanych i lubianych marek modowych, w specjalnych, outletowych cenach. To największe modowe centrum outletowe we Wrocławiu i Polsce południowo-zachodniej.
Współpracę z Wrocław Fashion Outlet rozpoczęliśmy w 2017, kiedy to zastąpiło ono Factory Outlet Wrocław. Jednym z pierwszych zadań realizowanych z tym klientem był proces rebrandingu.
W ramach działań dla Wrocław Fashion Outlet mamy możliwość realizowania wielu ciekawych aktywacji. Jedną z nich, która odniosła duży sukces, jest WROwerowy Serwis, w ramach którego klienci WFO mogą skorzystać z darmowego przeglądu swojego roweru. Na miejscu czekają na nich również rowerowe akcesoria, które można dowolnie ozdobić.
Naszym zadaniem była pomoc w procesie pozycjonowania obiektu i wyznaczeniu działań komunikacyjnych. Postawiliśmy na główne wyróżniki marki – modę przez duże M oraz nieprzerwane rabaty, które sięgają nawet 70%.
Naszą linię kreatywną oparliśmy na pozytywnych, dynamicznych słowach, które były reakcją na pojawienie się centrum sieci Via Outlets we Wrocławiu. Litery są monumentalne, rozproszone, komponują się wokół modelki.
Ważnym elementem współpracy z Wrocław Fashion Outlet jest przygotowywanie eventów tematycznych. Organizujemy wydarzenia, które na długo pozostaną w pamięci uczestników, a przez to budują stałą relację z klientami.
Za każdym razem sięgamy po atrakcje, które zaangażują klientów, zapewnią im niezapomniane przeżycia, nauczą czegoś nowego. Dotychczas zaproponowaliśmy między innymi wielotematyczne warsztaty dla dzieci, akcję prosprzedażową, w której nagrodą były loty balonem czy strefę relaksu podczas MFF Nowe Horyzonty.
Do naszych zadań należy również przygotowywanie kreacji outdoorowych – billboardów i citylightów. Dzięki nim o bogactwie oferty i nieprzerwanych rabatach we Wrocław Fashion Outlet dowiaduje się cały Dolny Śląsk.
Stawiamy na nieszablonowe działania. Podczas Destination Denim przygotowaliśmy wystawę, na której klienci mogli zobaczyć pomysły artystycznie wykonanych jeansowych fasonów. Zaprezentowaliśmy inspirujące ubrania na zasadzie „przed” i „po”.
Istotną częścią komunikacji Wrocław Fashion Outlet są plakaty i ulotki. Bez względu na to, czy promujemy nimi wydarzenia tematyczne czy największe rabaty w regionie, stawiamy na klarowny przekaz oraz nowoczesny design.
Wrocław Fashion Outlet powierzyło nam prowadzenie działań w mediach społecznościowych. Tworzymy atrakcyjny content na Facebooka i Instagrama. Współpracujemy z influencerami, prowadzimy konkursy, zarządzamy budżetami na promocję i raportujemy wyniki.
Ważnym wydarzeniem w kalendarzu Wrocław Fashion Outlet są sezonowe wyprzedaże, kiedy rabaty sięgają nawet 80%. To jeden z tych momentów, kiedy wykorzystując zintegrowane działania – outdoor, print, radio, social media czy digital – promujemy ofertę centrum.
Od wiosny Wrocław Fashion Outlet posługuje się nową linią kreatywną. Została uspójniona z innymi centrami outletowymi Via Outlets. Naszym zadaniem jest adaptowanie jej do lokalnych potrzeb i oczekiwań klientów.