Przedstawiamy efekty przygotowanej przez nas kampanii dla marki Asus – kolejnej edycji konkursu pod szyldem Republic Of Gamers, serii najnowszych technologii dla wymagających użytkowników. Akcja była została skierowana do twórców muzyki elektronicznej, co stanowiło wysoki próg dotarcia do grupy docelowej, ale udało się! KPI zrealizowaliśmy na 239%! Jak nam się to udało?
Motywem przewodnim konkursu została produkcja muzyczna. Zadaniem uczestników było stworzenie własnego utworu do animacji RE:IGNITE i oddanie charakteru przedstawionego w niej świata. Przygotowaliśmy też dodatkową kategorię, w której uczestnicy zmierzyli się z wyzwaniem napisania własnego tekstu do utworu.
Do współpracy zaprosiliśmy dwoje ambasadorów, polskich artystów ze sceny muzyki elektronicznej – Natalia Zamilska i Tomasz Rałowski, znany też jako RAU Performance. Zaangażowaliśmy twórców do wsparcia uczestników – w wywiadach video podzielili się wskazówkami dla aspirujących muzyków, opowiedzieli o początkach swojej kariery i pokazali kilka produkcyjnych tricków w Abletonie.
Na bazie motywu z animacji RE:IGNITE stworzyliśmy key visual, który stał się bazą dla kolejnych kreacji. Przygotowaliśmy też konkursowy landing page, na którym uczestnicy mogli zapoznać się z wszystkimi materiałami, obejrzeć wywiady z artystami i zaczerpnąć inspiracji z tutoriali.
Rezultaty przebiły nasze najśmielsze oczekiwania – łącznie do konkursu zgłoszono aż 478 prac! Całkowity zasięg kampanii sięgnął 3,7 miliona wyświetleń, a materiały video obejrzało ponad 130 tysięcy użytkowników. Wysoki poziom wysłanych utworów powalił nasze jury, które przyznało pierwszą nagrodę Pawłowi Lewickiemu. Warto zobaczyć trailer ROG z jego ścieżką dźwiękową – koniecznie z dobrym dźwiękiem, bo robi niesamowite wrażenie!
Główną nagrodą w konkursie muzycznym był laptop ASUS Zephyrus 15 Duo SE. Genialny sprzęt stworzony z myślą o kreatywnych użytkownikach, którzy pracują na wymagających programach – gamerach, grafikach, muzykach. Wyposażenie komputera, wyjątkowy design i dodatkowy monitor zapewniają nienaganne workflow urządzenia – pozostaje tylko tworzyć!
Na zwycięzców konkursu czekały też indywidualne kursy produkcji muzycznej w renomowanej szkole – warszawskiej Akademii Dźwięku, która od lat kształci najlepszych muzyków. Laureaci konkursu tekstowego otrzymali też roczny dostęp do kursu storytellingu na platformie Masterclass.
Akcja odbyła się pod patronatem medialnym portalu gamemusic.pl, który przygotował serię filmów instruktażowych dla młodych twórców. Dodatkowym wsparciem było również zaangażowanie Akademii Dźwięku, która udostępniła uczestnikom tysiące sampli.
Sukces kampanii zaowocował kontynuacją naszej współpracy z Asus Polska. Póki co nie zdradzamy szczegółów, ale zapewniamy, że szykuje się coś wyjątkowego!