Wspaniale jest być sobą. Po swojemu – czyli zgodnie z ideą marki Remington. Z drugiej strony – czasem warto się kimś zainspirować. W ramach konkursu z okazji Dnia Matki, połączyliśmy te dwa podejścia do kreowania swojego wizerunku. I stworzyliśmy ideę, która połączyła pokolenia. Zachęciłyśmy uczestniczki, by stworzyły stylizacje inspirowane fotografiami ich mam z przeszłości – ale w nowej, współczesnej odsłonie. I „po swojemu”.
Rozpoznawalna na całym świecie, marka Remington to lider w kategorii urządzeń do pielęgnacji osobistej. Od powstania w 1937 roku, producent wprowadza na rynki innowacyjne produkty do stylizacji i strzyżenia włosów – jak pierwsze bezprzewodowe maszynki do golenia i strzyżenia. Obecnie marka jest częścią amerykańskiego holdingu Spectrum Brands.
Efekty konkursu przerosły nasze oczekiwania – zarówno na poziomie zaangażowania uczestniczek, jak też wyników sprzedażowych oraz wzrostu udziałów rynkowych marki Remington. Wszystko to sprawiło, że konkurs został nagrodzony przez Spectrum Brands jako najlepszy projekt marketingowy w kategorii „Marketing Excellence”.
Włosy to temat ważny dla kobiet – i nie tylko kobiet – od zawsze. Jako marka z wieloletnią tradycją, Remington wie o tym bardzo dobrze. Dlatego w konkursie z okazji Dnia Matki postanowiliśmy odwołać się do doświadczeń dwóch pokoleń kobiet. Matki i córki.
Fryzury, zarost, moda, z dekady na dekadę zmieniają się nie od poznania. Trendy znikają, ewoluują – i wracają w nowej postaci. Modne obecnie „nineties” statystyczny użytkownik Instagrama najczęściej kojarzy właśnie ze zdjęciami rodziców z młodości. I choć czasem uśmiechamy się, patrząc na ich „looki” z przeszłości – te archiwalne fotografie zawsze wywołują emocje. Dlatego w Dniu Matki postanowiliśmy zachęcić kobiety do podzielenia się tymi wyjątkowymi pamiątkami z przeszłości. Ale też pójść o krok dalej – i potraktować je jako punkt wyjścia do własnej interpretacji trendów z przeszłości i wyrażenia siebie poprzez fryzurę. W myśli hasła marki Remington: „Być Sobą Po Swojemu”!
W ramach zadania konkursowego, należało stworzyć fryzurę inspirowaną zdjęciem mamy z dawnych lat. Zdjęcie stylizacji, wraz ze zdjęciem mamy, które stanowiło inspirację, należało opublikować na Instagramie, z hashtagiem #MamyStyl i tagiem
@Remington. Dużo zabawy, mało formalności. I wspaniała nagroda: zestaw produktów Remington dla mamy i córki o wartości 2400 zł!
Do akcji zaprosiliśmy twórczynie kanałów związanych z tematyką beauty i lifestyle: @napieknewlosy, @lifecatchers i @jbanaszewska. Z pomocą produktów marki Remington, jako pierwsze zmierzły się one z zadaniem konkursowym i odtworzyły dawne looki swoich mam. Wsparcie influencerek, jak i publikacje na popularnych portalach o tematyce „kobiecej” urodaizdrowie.pl, wyspakobiet.pl, planetakobiet.pl przełożyły się na na wysokie zainteresowanie konkursem, a także produktami marki Remington.