Przedstawiamy efekty naszej kampanii dla wiodącej marki beauty & haircare, Remington. #ZeroKompromisów – kampania launchingowa linii do stylizacji włosów HydraLuxe PRO – to zarazem początek współpracy ze spółką Spectrum Brands Poland.
Remington to jedna z niemal 30 globalnych marek amerykańskiego holdingu Spectrum Brands. Założona w 1937 roku marka to producent pierwszej bezprzewodowej maszynki do golenia i strzyżenia. Dzisiaj to top of mind i marka ceniona przez użytkowniczki na całym świecie!
Celem kampanii była promocja innowacyjnych urządzeń z linii Hydraluxe PRO, pozwalających uzyskać efekt jak z salonu fryzjerskiego, chroniąc włosy przed uszkodzeniami termicznymi* i dbając o ich idealne nawilżenie. Flagowy produkt linii – prostownica – to pierwsze urządzenie wykorzystujące chłodną mgiełkę dla maksymalnej gładkości i zdrowego wyglądu włosów. Wiedzieliśmy, że tak przełomowe rozwiązanie zasługuje na wyrazistą komunikację!
Eksperymentowanie ze stylizacją włosów to jeden ze sposobów wyrażania siebie. Jednak rozjaśnianie, koloryzacja, prostowanie czy kręcenie włosów mogą negatywnie wpływać na ich kondycję. Wtedy pojawia się dylemat – nowa stylizacja czy zdrowy wygląd włosów? Linia Hydraluxe PRO rozwiązuje ten problem – umożliwia stylizację włosów na ciepło, chroniąc je przed uszkodzeniami termicznymi* i zapewniając idealny poziom nawilżenia.
*Technologia gwarantuje brak uszkodzeń termicznych podczas stylizacji w temperaturze 170°C z włączoną funkcją Hydracare Mist.
Seria Hydraluxe PRO pozwala szaleć z fryzurami bez obaw o kondycję włosów i uszkodzenia termiczne*. Dzięki zaawansowanym technologiom HydraCare i HydraMist codziennie można prezentować siebie w nowej odsłonie. Stąd key message kampanii: „ZeroKompromisów. Zero uszkodzeń termicznych*”. Koresponduje on z misją marki Remington: „Bądź sobą po swojemu”.
Zależało nam na wyeksponowaniu rewolucyjnej funkcjonalności i wyrazistego charakteru marki. Dlatego do współpracy zaprosiliśmy silne, odważne kobiety, które nie idą na kompromisy – Maję Sablewską, Zofię Zborowską-Wronę i Marysię Winiarską. A także ekspertki w dziedzinie pielęgnacji włosów: Agnieszkę Niedziałek z kanału WWWłosy i stylistkę gwiazd Gabę Zalewską.
Stworzyliśmy landing page hydraluxe.pl, by w przystępny sposób zaprezentować funkcjonalności urządzeń i zastosowane technologie. Strona zawierała też informacje o promocji konsumenckiej, akcji wspierającej Fundację Rak’n’Roll, posty influencerek oraz sekcję content marketingową.
W ramach kampanii stworzyliśmy e-book „23 pro tipy dotyczące zdrowszej stylizacji włosów”, do pobrania ze strony www.hydraluxe.pl. Content, odpowiadający na rzeczywiste dylematy stylizacyjne, powstał we współpracy z ekspertami marki Remington. W myśl idei projektowej mobile first postawiliśmy na format pozwalający na wygodne przeglądanie treści na smartfonie czy tablecie.
Jednym z naszych zadań było zaadaptowanie, przy współpracy z centralą w Manchesterze, globalnych materiałów marki na polski rynek. Bazując na idei przewodniej kampanii, przygotowaliśmy kreatywne adaptacje formatów digitalowych oraz ATL-owych – postów, spotów telewizyjnych i filmów instruktażowych. Zrealizowaliśmy także nagrania lektorskie.
W ramach działań CSR-owych marka Remington przekazała darowiznę na produkcję peruk dla podopiecznych Fundacji Rak’n’Roll. Zorganizowaliśmy też konkurs popularyzujący wieloletni program fundacji: „Daj włos!”. Internauci publikowali swoje zdjęcia pod hasłem #DajWłosZRemington, zachęcając do przekazywania włosów na rzecz Fundacji. Do wygrania była metamorfoza w salonie Gaba Hair Story oraz zestawy urządzeń Hydraluxe PRO. Promocję akcji wsparły influencerki. Efekt: łączny zasięg działań w ramach #DajWłosZRemington wyniósł ponad 1 000 000!
W Neon Shake też daliśmy włos – na nasz Instagram wrzuciliśmy animację z informacją o konkursie i działaniach Fundacji. Kilkoro z nas poszło o krok dalej, oddając swoje włosy razem z marką Remington!
Udana kampania zaowocowała dalszą współpracą. W rezultacie zajmujemy się prowadzeniem komunikacji marki w social mediach oraz koordynacją działań PRowych. Pod swoją opieką mamy dwa profile na Facebooku i konto marki na Instagramie, gdzie przygotowujemy kreatywny content, moderujemy i współpracujemy z influencerami.