To kultowy napój, który znają wszyscy. Buduje pozytywne nastawienie, wnosi dobrą zabawę i naturalne orzeźwienie.
W 2016 roku jednym z głównych celów działań marki stało się wzmocnienie jej świadomości u młodszej grupy konsumentów.
Naturalnym kanałem komunikacji z młodymi są social media. Ich potencjał nie był w pełni wykorzystany przez Oranżadę Hellena.
Chcieliśmy wzmocnić wizerunek Oranżady Hellena, zwiększyć jej widoczność w social mediach oraz dotrzeć do młodszej grupy odbiorców.
Postawiliśmy na nową jakość komunikacji. Jednym z głównych punktów odniesienia były tematy i wydarzenia istotne dla młodych. Spojrzeliśmy na nie młodym okiem – pokazaliśmy, że rozumiemy grupę docelową i zyskaliśmy jej sympatię.
Chcieliśmy, by profil Oranżady Hellena kojarzył się z rozrywką, dlatego zorganizowaliśmy proste gry i zabawy, które angażowały młodych i ich znajomych. Dzięki ciekawej kreacji oraz wykorzystaniu formatów animowanych, posty wyróżniały się na tle innych.
Zadbaliśmy o spójność i konsekwencję działań we wszystkich kanałach komunikacji. Zależało nam, by posty na Facebooku, Instagramie i Snapchacie od razu kojarzyły się z Oranżadą Hellena.
Posty regularnie zbierały od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy interakcji. Rekord pobiła publikacja z 9 czerwca 2017 roku wywołując ponad 50 tysięcy reakcji!
Zbudowaliśmy pozytywne skojarzenia z polskością – nasze działania realizowaliśmy zgodnie ze strategią marki „Cudze chwalicie swego nie znacie”. Komunikację na Instagramie wsparliśmy dedykowanymi sesjami zdjęciowymi, które pokazywały produkt w jego naturalnym otoczeniu.
Sukcesy zmobilizowały nas do poszerzenia działań w zakresie rozwijania strategii i udoskonalania komunikacji przez wprowadzanie nowych rozwiązań i formatów. Odświeżyliśmy Social CI dla marki i dotychczasową komunikację. Zawsze idziemy z duchem czasu, więc postanowiliśmy wprowadzić nowe formaty i wykorzystać maksymalnie możliwości jakie daje Facebook i Instagram.
By zabawa trwała nieprzerwanie, wspomogliśmy się chatbotem, który dostarczał rozrywki np. w postaci quizów. To narzędzie doskonale sprawdziło się jako platforma do przeprowadzania konkursów. Pierwsza aktywacja z wykorzystaniem chatbota przerosła nasze najśmielsze oczekiwania – swój udział w konkursie zgłosiło ponad 5 tysięcy osób!
W kontekście moderacji bardzo zależało nam, by wyjść poza zwykłe polubienia komentarzy pod postami, dlatego stworzyliśmy specjalne gify z produktem odpowiadającym konkretnym emocjom. Dzięki temu nie tylko marka była uczestnikiem dyskusji, ale również produkt!
Każde pokolenie ma swoich bohaterów. Najmłodsi szukają inspiracji najczęściej w sieci. By do nich dotrzeć, podjęliśmy współpracę z tymi, których głos się liczy. Do konkursów zatrudniliśmy młodych influencerów z kategorii gamingowej, którzy przeprowadzili równolegle 3 konkursy na swoich kanałach YouTube. Po to, by zwiększyć konwersję z profilu na kanały youtuberów, najpierw przeprowadziliśmy głosowanie, które znacząco wpłynęło na zaangażowanie na profilu marki, a nasi influencerzy przekierowali ruch ze swoich kanałów na profil Oranżady Hellena.
Na potrzeby kampanii wizerunkowej stworzyliśmy rendery produktów, które znacząco ułatwiły komponowanie layoutów i podniosły jakość komunikacji. 3D to obszar w którym wciąż poszerzamy nasze kompetencje i realizujemy coraz bardziej wymagające projekty.