W latach 2019-2022 działaliśmy kompleksowo dla nowoczesnej firmy technologicznej z Krakowa, specjalizującej się w Machine Learning oraz Intensive Data Processing. Zapewnialiśmy strategiczną i kreatywną obsługę, w ramach której prowadziliśmy zintegrowane działania w kanałach digital, BTL i print.
W krótkim czasie wdrożyliśmy się w zaawanasowane technologie i trudną terminologię branży. Dzięki temu od początku komunikujemy w sposób wiarygodny. Przeprowadziliśmy lifting marki, wprowadziliśmy nową platformę komunikacyjną i zbudowaliśmy stronę internetową. Obsługujemy profile w mediach społecznościowych oraz wspieramy proces tworzenia contentu na bloga.
Nasz klient to organizacja działająca w turkusie – firma o płaskim modelu zarządzania, w której funkcjonują samoorganizujące się zespoły, pracujące w systemie Agile. Naszym wspólnym narzędziem do pracy stała się Jira. Koordynujemy marketing nexocode, pilnując terminów i spójności we wszystkich obszarach działań.
Nowa komunikacja marki zakłada odważne, eksperckie podejście do specjalistycznych tematów. Claim „Challenge Accepted!” nie tylko opowiada historię interesujących projektów zakończonych sukcesem, ale również sygnalizuje gotowość zespołu ekspertów i konsultantów do podejmowania zadań, które stanowią spore wyzwanie.
Komunikacja nexocode to eksperckość i profesjonalizm na każdej płaszczyźnie. Biznesowy content, który publikujemy na Facebooku i LinkedInie marki, podkreśla zaangażowanie w projekty, kwalifikacje pracowników i poczucie wspólnoty typowe dla turkusowej organizacji.
Zajęliśmy się również medium charakterystycznym dla branży IT. Clutch to platforma ułatwiająca komunikację B2B i pozyskiwanie nowych klientów. Dzięki sprawnemu podjęciu konkretnych działań, takich jak regularne aktualizacje czy rozbudowanie portfolio, profil nexocode został nagrodzony Clutch Leader Award 2020!
Nowa strona internetowa stała się bardziej przyjazna użytkownikowi, dzięki audytowi i nowym rozwiązaniom UX. Zoptymalizowaliśmy ją także pod kątem SEO. Rozbudowaliśmy też część poświęconą kompetencjom zespołu oraz sekcje kluczowe dla biznesu. Portfolio wypełniliśmy ilustrowanymi case studies, których stale przybywa.
Odświeżając komunikację, przejęliśmy zbudowaną wcześniej estetykę marki. Kreacje klienta wzbogacamy autorskimi ilustracjami, które stanowią istotną część Corporate Identity. Zdecydowana większość contentu, który publikujemy na Facebooku i LinkedInie, jest animowana.
Na bieżąco wspieramy nexocode w potrzebach związanych z codzienną działalnością – spotkaniach z klientami, wystąpieniach na konferencjach i meetup’ach czy zgłoszeniach konkursowych. Projektujemy rollupy, layouty slajdów i prezentacje biznesowe, dostarczamy filmy z hackathonów i wystąpień.
Galopujący rozwój branży IT wiąże się z intensywną rozbudową zespołu nexocode, dlatego prowadzimy również działania employer brandingowe oraz kampanie rekrutacyjne. Jednym z elementów budowania marki pracodawcy jest przygotowana przez nas animacja, w której wystąpili sami pracownicy nexocode. Posłużyliśmy się kolażami zdjęć zespołu żeby zobrazować najważniejsze cechy i wartości organizacji. Całość została utrzymana w ilustrowanej estetyce i wesołej, dynamicznej formie, dzięki czemu idealnie oddaje klimat panujący w firmie. Aż chce się dołączyć!
Mamy też swój udział we wsparciu nexocode od strony biznesowej. Opracowaliśmy manual social sellingu, który pozwala pracownikom firmy promować usługi oraz budować swoją markę osobistą. Przeprowadziliśmy również warsztaty w których zwróciliśmy uwagę na trendy w komunikacji B2B, specyfikę branży oraz formalny charakter medium jakim jest LinkedIn.