Decathlon to światowy lider w dziedzinie produkcji i dystrybucji artykułów sportowych. Posiada swoje sklepy na 5 kontynentach, a w naszym kraju istnieje ich już ponad 50.
Decathlon sprawia, że sport jest dostępny dla wszystkich. Cieszymy się, że od 2017 roku mogliśmy być częścią tej misji. Ruszyliśmy z pełną mocą w celu wzmocnienia wizerunku marki i jej produktów w Polsce oraz pokazania sklepu jako miejsca docelowego każdego pasjonata sportu.
Naszą współpracę można podzielić na dwa etapy, których ramy wyznaczają implementacje różnych platform komunikacyjnych przez Klienta. W pierwszym budowaliśmy w social media pozytywne skojarzenia ze sportem, również lokalnym. Naszymi pomysłami zapewniliśmy wysokie wzrosty zasięgów i zaangażowania. Jakie cechy pozwoliły nam wygrać w social media?
Śledzimy sportowe wydarzenia i nie tylko, dlatego zawsze wynajdujemy jakościowy content RTM. Nawiązujemy do bieżących świąt i wydarzeń, i patrzymy na nie sportowym okiem. W ten sposób pokazujemy, że rozumiemy grupę docelową i zyskujemy jej sympatię.
Lubimy aktywność. Naszą energię ze świata offline przenosimy do działań online, dlatego od początku naszej współpracy z Decathlon, zarażaliśmy użytkowników aktywnością wymyślając dla nich rozmaite gry i zabawy.
Nabraliśmy rozpędu i biegnęliśmy dalej z Decathlon! Przygotowaliśmy kolejne kampanie, odpowiadaliśmy za działania w social mediach oraz pracowaliśmy przy produkcji contentu w ramach nowej platformy „Sprawdza się w sporcie”.
Przygotowywaliśmy treści na Instagram. Chcieliśmy, aby każdy post składał się na większą całość podkreślając profesjonalizm i wyjątkowość marki Decathlon. Dzięki gridom, użytkownik wchodząc na profil Decathlon widzi estetyczne i nowoczesne „rozkładówki” poświęcone danym dyscyplinom. Jednocześnie każdy post „działa” osobno.
Social Media to ważna część kampanii produktowych. W naszych projektach dbamy o to, by ciekawa kreacja szła w parze z podkreśleniem jakości sprzętu.
Nie stoimy w miejscu. Cechę tę wykorzystujemy również w social mediach stawiając na video. Wiemy, że jest to format, który znakomicie sprawdza się w dobie smartfonów.
Działania, które zrealizowaliśmy dla marki Decathlon, promowaliśmy w niebanalny sposób w social mediach. W przypadku kampanii “Korona Polskich Skałek” wykorzystaliśmy mapowanie i 3D.
Do promowania licznych kampanii produktowych zapraszaliśmy również influencerów znacznie zwiększając zainteresowanie danym wydarzeniem.
Tworząc projekty korzystaliśmy ze zdjęć i video Decathlon. Ogromna baza naturalnych zdjęć stanowi dla nas świetną podstawę do tworzenia najróżniejszych formatów.
Całą ekipą z Neon Shake kochamy sport, dlatego kampanie dla marki Decathlon sprawiają nam dużą radość. W wolnym czasie biegamy w zawodach, sztafetach, gramy w rugby i frisbee i to nas utwierdza w przekonaniu, że klient z branży sportowej to jest to. Z niecierpliwością czekamy na kolejny challenge!