W 2017 roku rozpoczęliśmy współpracę z pełną energii marką Decathlon. Prowadzimy zarówno zintegrowane kampanie wizerunkowe jak i sprzedażowe. Wiele naszych aktywacji łączy digital i social media z działaniami w przestrzeni sklepu. Prowadzimy również projekty employer brandingowe.
Decathlon to jedna z największych sieci sklepów sportowych w Polsce. W naszym kraju jest ich już 59, a na całym świecie – ponad tysiąc.
Współpracę z Decathlon zaczęliśmy od kampanii promującej akcję “Obniżamy ceny na stałe”, która została zrealizowana pod hasłem „Z miłości do sportu”
Początkowo korzystaliśmy z platformy komunikacyjnej „Jedyną zasadą jest przyjemność”. Jej istotą była idea, że sportem można cieszyć się niezależnie od poziomu zaawansowania, umiejętności, czy ambicji. Nasze projekty mówiły o tym, że nie jest ważne to, czy świetnie jeździmy na nartach, ale to, jak się przy tym bawimy.
Udane realizacje zaowocowały stopniowym zwiększaniem zakresu prac – od regularnych działań digitalowych, przez kreację contentu na potrzeby social media, do kompleksowych kampanii.
Obecnie przygotowujemy kolejne kampanie w ramach nowej platformy „Sprawdza się w sporcie”. W nowych materiałach Decathlon prezentowany jest nie tylko jako sprzedawca, ale również producent jakościowego sprzętu.
W Decathlon pracują pasjonaci sportu, którzy wiedzą, czego potrzebują sportowcy. My też kochamy sport, dlatego doskonale rozumiemy grupę docelową, do której trafiamy prawdziwymi insightami i mówimy jej językiem.
Zadania od marki Decathlon to wyzwania komunikacyjne w różnych obszarach sportowych aktywności. Realizując Koronę Polskich Skałek mieliśmy okazję wejść do świata wspinaczy. W ramach pionierskiej kampanii stworzyliśmy dla nich listę najważniejszych dróg wspinaczkowych w kraju.
Pracując z Decathlon mocno angażujemy klientów! W kampanii Decatesterzy przeprowadziliśmy rekrutację ambasadorów dla marki Kalenji. Ogromne zainteresowanie i setki zgłoszeń sprawiły, że mechanizm został zaadaptowany na potrzeby kolejnych marek.
Mamy okazję odpowiadać również za komunikację w sklepach. Kiedy Decathlon w Magnolia Park został przebudowany, my zaprojektowaliśmy nowe oznaczenia i POSy.
Podstawową przestrzenią, w jakiej działamy dla marki, jest digital. Jednak czasami projektujemy również materiały OOH. Przygotowujemy je w ramach zintegrowanych kampanii, a czasami z myślą poszczególnych nośnikach.
Praca dla Decathlon to nie tylko komunikacja skierowana do konsumentów. Realizujemy także kampanie employer brandingowe, zarówno rekrutacyjne, jak i wewnętrzne
Wśród naszych zadań jest również produkcja bannerów. Projektujemy je, animujemy, a w niektórych przypadkach także adaptujemy na potrzeby poszczególnych sklepów.
Realizujemy zlecenia z działu ecommerce, tworząc materiały graficzne zoptymalizowane pod kątem sklepu internetowego oraz mailingi sprzedażowe.
To sportowy blog marki Decathlon, na potrzeby którego regularnie projektujemy kolejne grafiki.
W naszym portfolio nie brakuje również dynamicznych filmów. Dzięki dostępowi do globalnej bazy materiałów wizualnych Decathlon, możemy bazować na najwyższej jakości nagraniach, które montujemy wzbogacając o efektowne animacje.
Niejednokrotnie sercem przygotowywanych przez nas kampanii są dedykowane strony internetowe. Regularnie tworzymy makiety, projektujemy i kodujemy kolejne landing page.
Podejmując współpracę z influencerami dobieramy twórców, którzy efektywnie pomagają marce w osiąganiu założonych celów. Bez względu na budżet jesteśmy w stanie zaproponować ciekawą aktywację i wiarygodny content, który osiągnie znaczący zasięg.
Gdy Decathlon wprowadzał nową aplikację, my przygotowywaliśmy promującą ją kampanię. Pracowaliśmy zarówno nad komunikacją zewnętrzna, jak i wewnętrzną.