Grupa Muszkieterów zrzesza ponad 4000 sklepów w Europie. W 2013 roku zostaliśmy poproszeni o przygotowanie pierwszej polskiej kampanii telewizyjnej dla Bricomarché – sieci, która oferuje szeroki asortyment produktów do domu i ogrodu.
W naszej propozycji skupiliśmy się na pokazaniu Bricomarché jako przyjaznego miejsca, które jest zawsze blisko klientów i ich potrzeb. Budowaliśmy świadomość poszczególnych kategorii produktowych i komfortu zakupów. W ten sposób rozpoczęła się udana współpraca, która trwa już kilka lat.
Na zapleczu marketu zbudowaliśmy plan filmowy – mieszkanie bohaterów naszej reklamy. Wykorzystaliśmy do tego materiały dostępne w sklepie. Historię rodziny, która poprzez domowy „składzik” z narzędziami przenosi się prosto do sklepowej alejki, nakręciliśmy w całości jednego dnia.
Istotnym elementem spotu oprócz części wizerunkowej była promocja konkretnych produktów. Nasze zadanie polegało na atrakcyjnym pokazaniu aktualnych ofert specjalnych i stworzeniu animacji packshotowych.
W 2017 roku zamiast inwestować w produkcje kolejnego filmu, Bricomarché postanowiło odświeżyć „składzik” z narzędziami. Do oryginalnego filmu dodaliśmy animowane ilustracje. Dzięki temu spot zyskał odświeżony klimat i zupełnie nową energię.
Kampanie sprzedażowe notują na tyle dobre efekty, że w kolejnych latach produkujemy nowe odsłony ofertowe i promocyjne.
Dla Bricomarché wyprodukowaliśmy też filmy biznesowe i rekrutacyjne dla franczyzobiorców. Mamy również na koncie spot wizerunkowy, wychodzący poza standardowe rozwiązania…
Chcąc przebić się przez szum reklamowy, szukaliśmy mocnego insightu konsumenckiego, z którym utożsami się maksymalnie duża grupa klientów. Nasza propozycja: w każdym domu jest jakaś nie powieszona półka czy cieknący kran, którego naprawę odkładamy na później. A nawet jeszcze później.
Insight obudowaliśmy oryginalnym konceptem. Wykorzystaliśmy znane powiedzenie: „Krasnoludki tego za Ciebie nie zrobią” i pokazaliśmy skrzaty, które kategorycznie odcinają się od prac remontowych. Z pomocą przychodzi jednak Bricomarché, który dostarczy wszystkie potrzebne materiały i narzędzia.