Przez 6 lat byliśmy główną agencją obsługującą markę Uniqa w Polsce. Odpowiadaliśmy między innymi za wprowadzenie globalnej platformy „Think Uniqa” i za towarzyszącą jej współpracę z ambasadorem marki – Jerzym Janowiczem.
Uniqa, będąca częścią austriackiego Uniqa Insurance Group AG, jest jedną z największych grup ubezpieczeniowych na swoich głównych rynkach w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej. Ma około 40 firm w 18 krajach i obsługuje ponad 10 milionów klientów, między innymi w Polsce.
W 2014 roku Uniqa wprowadziła nową globalną platformę komunikacyjną. Hasło przewodnie „Pomyśl Uniqa” inspirowało i zapraszało klientów do tego, aby razem z Uniqa szli przez życie odważnie, z ufnością, zorientowani na poszukiwanie nowych rozwiązań.
Stworzyliśmy wiele kampanii komunikacyjnych, w których główną rolę odgrywały motywujące przekazy, między innymi: „Pomyśl, możesz być szczęśliwy już dziś”, „Pomyśl, że masz odwagę wyjść szczęściu naprzeciw” czy „Pomyśl, że piłka jest zawsze po Twojej stronie”.
Marka w ramach nowej platformy przez dwa lata korzystała z wizerunku gwiazdy światowego tenisa – Jerzego Janowicza. Polski sportowiec wyróżnił i uwiarygodnił przekaz.
Stworzyliśmy wszystkie materiały, którymi marka posługiwała się w ramach kampanii „Pomyśl Uniqa” – od plakatów, ulotek i gadżetów, przez roll-upy, wobblery i materiały po digitale – mailingi i bannery.
Postawiliśmy też na kreatywne działania outdoorowe, które przykuwały wzrok konsumentów. W ramach zimowej odsłony polscy turyści i pasjonaci sportów zimowych mogli zobaczyć nasze kreacje na stokach w Austrii czy we Włoszech.
W ramach istniejącej platformy szukaliśmy nowych rozwiązań, które wyróżnią przekaz na rynku. Dlatego w jednej z kampanii promującej ubezpieczenia komunikacyjne wykorzystaliśmy autorskie ilustracje.
Poinformowaliśmy o innowacyjnym produkcie Uniqa. W sytuacji wypadku poszkodowany kontaktuje się ze swoim przedstawicielem i nie musi ubiegać się o odszkodowanie od sprawcy zdarzenia. W tym celu przygotowaliśmy film ilustrowany, plakaty, ulotki, roll-upy czy wobblery, a także mailingi i bannery.
Jeszcze zanim wprowadziliśmy do Polski platformę „Pomyśl Uniqa”, stworzyliśmy broszurę „Bezpiecznie jak w domu”. Przygotowaliśmy ją we współpracy z Komendą Główną Policji oraz Komendą Główną Państwowej Straży Pożarnej. W efekcie trafiła aż do 215 tys. polskich mieszkań.
Odpowiadaliśmy również za kreację i produkcję portalu edukacyjnego „Bezpiecznie jak w domu”. Jego zadaniem było zwiększanie świadomości o tym, jak uniknąć częstych awarii i problemów związanych z posiadaniem własnego mieszkania.
Zajmowaliśmy się też działaniami związanymi z usługą „Dom Plus”. Pokazaliśmy, że jest czymś więcej niż tylko ubezpieczeniem mieszkania. Podkreśliliśmy wszechstronność produktu, który chroni nie tylko dom i mienie, ale też całą rodzinę.
Przygotowaliśmy quiz, który pojawił się na stronie internetowej. Pomagał ocenić, w jakiej skali mieszkanie jest rzeczywiście bezpieczne. Na koniec testu pojawiała się lista rzeczy, które należy usprawnić, żeby dbać o bezpieczeństwo swojej rodziny.
Bohaterem naszej kampanii promującej ubezpieczenie „Dom Plus” stała się złota rybka pływająca w zalanym pomieszczeniu. Towarzyszyło jej dające do myślenia hasło „A co teraz dzieje się w Twoim domu?”.