TM Toys to lider branży zabawkowej, dla którego prowadzimy kompleksową komunikację na platformie LinkedIn.
TM Toys to jeden z największych dystrybutorów zabawek w Europie Cen–tralnej, działający na rynkach: polskim, węgierskim, rumuńskim, czeskim,słowackim i białoruskim. Marka specjalizuje się w zabawkach licencyjnych – popularnych postaci–ach z filmów dla dzieci i bajek. Jest także producentem autorskich zabawek, opracowywanych w oddziale w Hong Kongu. W Polsce produkty marki są dostępne m.in. w sieci SMYK i Empik.
To, co wyróżnia TM Toys, to dbałość o bezpieczeństwo zabawek, wysoką jakość i edukacyjne walory produktów. Wszystkie zabawki posiadają niezbędne badania i atesty, a oferta jest wyselekcjonowana pod kątem potrzeb każdej grupy wiekowej. Produkty TM Toys regularnie biorą udział w międzynarodowych konkur–sach, gdzie zdobywają liczne nagrody i wyróżnienia.
Po naszej stronie jest kompleksowa obsługa marki na portalu LinkedIn, m.in.:
•opracowywanie, w porozumieniu z Klientem, comiesięcznych planów komunikacyjnych;
•prowadzenie komunikacji w języku polskim oraz angielskim – zarówno posty sprzedażowe, jak też ukazujące sukcesy i codzienne życie firmy;
•realizacja postów od strony graficznej – w oparciu o bazę zdjęć klienta oraz bank zdjęć;
•prowadzenie płatanej promocji postów na rynku polskim oraz europejskim (Węgry, Słowacja, Czechy, Rumunia, Ukraina, Rosja).
W kontakcie z Klientem nigdy nie pozwalamy sobie na rutynę. Dlatego wszelkie działania na bieżąco konsultujemy z Klientem i dostosowujemy do aktualnych potrzeb. Reagujemy na wydarzenia, okazje i trendy. A gdy trzeba – opracowujemy kreacje w trybie „ASAP”.
Jak radzi sobie świnka Peppa i jej przyjaciele z TM Toys na platformie LinkedIn? Okazuje się, że całkiem dobrze. Po kilku miesiącach od wprowadzenia marki TM Toys na platformę LinkedIn, obserwujemy stały wzrost profilu. Oczywiście, działania budujące świadomość wymagają konsekwencji i czasu. Jednak pierwsze Peppy za płoty!