Zasypaliśmy Polskę komplementami! Przeprowadziliśmy akcję #Komplementy4EveryONE dla marki Remington. Zachęcaliśmy do dzielenia się miłymi słowami – tak, by stały się częścią codzienności Polek i Polaków.
Remington jest wiodącym producentem urządzeń do stylizacji dla kobiet i mężczyzn, m.in. nowej, przełomowej linii produktów wielofunkcyjnych Remington ONE. Marka wierzy, że jesteśmy najfajniejsi, będąc sobą po swojemu. Co jednak zrobić, gdy brakuje nam pewności siebie? Znaleźliśmy odpowiedź na to pytanie!
Celem akcji #Komplementy4EveryONE było szerzenie komplementów i wspieranie innych, co przekłada się na budowanie pewności siebie i otwartości.
Każdy mógł przyłączyć się do naszej akcji. Wystarczyło opublikować zdjęcie lub rolkę z komplementem skierowanym do drugiej osoby. W sumie zebraliśmy ponad 50 zgłoszeń. Na autorów najbardziej inspirujących zgłoszeń oraz odbiorców komplementów czekały atrakcyjne nagrody – produkty z nowej linii Remington ONE oraz dzień pełen atrakcji, którego pomysłodawczynią była ambasadorka akcji – Elwira Rutkowska – Łabęcka.
Elwira Rutkowska-Łabęcka to ceniona kostiumografka i stylistka, która pracowała z najlepszymi. Jako instagramerka, pokazuje, że najważniejszymi składnikami udanej stylizacji jest dystans do siebie i autentyczność. Elwira nagłośniła naszą akcję w social mediach i była gospodynią dnia z atrakcjami dla zwycięzców.
Elwira ugościła naszych zwycięzców w swoim butiku Dearly. Poprowadziła warsztaty o komplementach i pomogła stworzyć spersonalizowane stylizacje ze sztabem specjalistów od wizerunku gwiazd. Zwieńczeniem była sesja przed obiektywem topowej fotografki sław – Marty Wojtal. Ważną częścią była też prelekcja psycholożki Joanny Gutral o samoakceptacji.
Częścią inicjatywy był odcinek specjalny podcastu. Fundacja Można Zwariować porozmawiała z Elwirą Rutkowską-Łabęcką o przyjmowaniu i udzielaniu komplementów. Akcja doskonale wpisała się w codzienną działalność fundacji, która kształtuje właściwe postawy społeczne, zwłaszcza życzliwość, zrozumienie i tolerancję.
Internauci bardzo pozytywnie zareagowali na naszą akcję, wyrażając swoją wdzięczność za pośrednictwem różnych platform społecznościowych. Jednocześnie o #Komplementy4everyONE napisały portale branżowe, m.in. przez Wirtualne Media. Wierzymy, że akcja nie będzie chwilowym trendem, a dobre słowa staną się częścią naszej codzienności.