Goldenmark jest jedynym miejscem w Polsce, które gromadzi różne kategorie drogocennych przedmiotów, między innymi złoto, brylanty, sztukę czy artystyczne księgi. Tym razem marka powierzyła nam działania związane z nową, autorską kolekcją biżuterii Geometrik. Odpowiadaliśmy za koncept kreatywny, brand story, sesję zdjęciową, oprawę wizualną, a także działania z influencerami. Działo się!
Geometrik to druga autorska kolekcja biżuterii premium od Goldenmark – pierwszej w Polsce sieci stacjonarnych salonów sprzedaży drogocennych przedmiotów. Jej wyróżniki to: najlepsze materiały, wysoka jakość wykonania oraz modułowość. Poszczególne elementy można nosić osobno lub razem, w nieskończonych zestawieniach.
Pomysłodawczynią i autorką kolekcji jest Joanna Stachowiak. Jej projekty są pełne ukrytych znaczeń. W przypadku Geometrik jest to motyw koła, a więc odrodzenia, uniwersalności i symetrycznej równowagi w naturze. Wykorzystaliśmy tę symbolikę i potraktowaliśmy ją jako inspirację dla stworzenia konceptu kreatywnego.
Wyszliśmy z założenia, że nasze życie jest rezultatem codziennych decyzji. Nawet jeśli wpadamy w rutynę, kręcimy się w kółko, odpowiedzialność za własne wybory daje nam satysfakcję. Podobnie jest z biżuterią Geometrik – możliwość zmieniania poszczególnych elementów, pozwala przejść kontrolę nad wyglądem, a w efekcie odkrywać siebie na okrągło.
(English) We wanted the images and videos promoting Geometrik to stand out from the competition. Therefore, we reached for the cocoon theme – a symbol of rebirth. Just as a butterfly goes through a cycle of transformation, each jewellery module represents the next stage of our personal transformation and allows us to explore new possibilities.
Chcieliśmy, aby zdjęcia oraz filmy promujące Geometrik wyróżniały się na tle materiałów konkurencji. Dlatego sięgnęliśmy po motyw kokonu – symbolu odrodzenia. Podobnie jak motyl przechodzi przez cykl przemiany, każdy moduł biżuterii reprezentuje kolejny etap naszej osobistej transformacji i pozwala eksplorować nowe możliwości.
Odpowiadaliśmy za produkcję sesji, a przygotowania do niej rozpoczęliśmy na wiele tygodni przed zrobieniem pierwszego zdjęcia. Finalne rezultaty zawdzięczamy utalentowanej fotografce Alicji Kozak oraz top modelce Angelice Barańskiej. Wideo wyprodukowaliśmy wspólnie ze studiem Ikona.
W kolejnym kroku zadbaliśmy o kompleksową oprawę wizualną kampanii Geometrik. Przygotowaliśmy key visual i reklamę do prasy. Efekty były widoczne w mediach, kampaniach digitalowych, social mediach i salonach Goldenmark w całej Polsce. Nasze materiały ukazały się m.in w internetowym wydaniu Vogue’a – najbardziej prestiżowym magazynie modowym w Polsce.