Europejski Fundusz Leasingowy skończył 30 lat — niemal tyle, co wolna gospodarka. Jest więc z polskimi przedsiębiorcami prawie od początku. My towarzyszymy EFL od kilku lat i cieszymy się, że mogliśmy wspólnie świętować jego jubileusz. I to przez cały rok!
Trzy dekady w biznesie to spore doświadczenie. Dlatego to właśnie na nim postanowiliśmy oprzeć strategię komunikacji 30-lecia. Tym samym wzmocniliśmy wizerunek EFL jako firmy doskonale znającej potrzeby przedsiębiorców i mającej realny wpływ na ich życie.
Jubileuszowe obchody odbywały się w cieniu pandemii. Stwierdziliśmy, że przedsiębiorcy bardziej niż kiedykolwiek potrzebują pewnych rozwiązań. Dlatego 30-letnie doświadczenie skojarzyliśmy ze stabilizacją i zrozumieniem, które doskonale oddaje elastyczna oferta EFL.
EFL wszedł w kolejną dekadę z nową identyfikacją wizualną. Wnieśliśmy limonkową świeżość do platformy „To się uda!”, a poprzez charakterystyczne elementy zbudowaliśmy przewagę wizerunkową. Przygotowaliśmy również logo 30-lecia — w końcu to wyjątkowa okazja!
Ważnym elementem obchodów jubileuszu była akcja CSR. Razem z naszym Klientem namawialiśmy przedsiębiorców do przejścia z faktury drukowanej na e-fakturę. W podziękowaniu za zaangażowanie EFL zadeklarował posadzenie drzewa za każdą taką zmianę.
W sumie udało nam się przekonać 79% klientów EFL. Dotarliśmy do nich przez newslettery, social media, banery, artykuły na blogu, wideo-animacje, infografiki. Wielkim finałem było sadzenie 30 tys. drzew na Mazurach. Przygotowaliśmy na tę okazję printy, digitale, koszulki i wideo-relację.
Pan Prezes był również głównym uczestnikiem wydarzenia specjalnego: „Czas zmian. Wyzwania dla biznesu pod lupą EFL”. Podczas spotkania online eksperci przyjrzeli się nadchodzącym innowacjom. Naszym zadaniem było nagłośnienie tego eventu — tak, by każdy o nim usłyszał.
Sporo działo się również na stronie internetowej EFL. W ramach działań content marketingowych przygotowaliśmy liczne publikacje: artykuły, wywiady, infografiki, wideo-animacje, a nawet e-booka. W tworzenie zaangażowaliśmy ekspertów, pracowników i przedsiębiorców.
Cieszymy się, że coraz częściej wspieramy komunikacyjnie również pozostałe spółki z Grupy EFL, między innymi Carefleet, Truck Care czy Eurofactor. Zaufanie, którym jesteśmy obdarowywani przez naszego Klienta, pozwala nam z optymizmem patrzeć na kolejne 30 lat!