Wrocław Fashion Outlet to największy outlet Polski południowo-zachodniej. We wrześniu 2018 roku, w ramach całomiesięcznej akcji eventowej, zamieniliśmy go w prawdziwą stolicę jeansu!
Celem działań eventowych miał być wzrost FootFallu wśród najemców Wrocław Fashion Outlet z ofertą modową, a także zwiększenie rozpoznawalności marki jako centrum modowego pierwszego wyboru.
Chcieliśmy, by Wrocław Fashion Outlet stało się synonimem jeansu, synonimem mody. Dlatego przygotowaliśmy różnorodne aktywności: sprzedażowe, CSR-owe, kulturalne, eventowe i ambientowe pod jednym hasłem – Destination Denim.
Zdecydowaliśmy się sięgnąć po atrakcje, które zaangażują klientów, zapewnią niezapomniane przeżycia, nauczą czegoś nowego. Dlatego przygotowaliśmy Denim Room, który skupiał liczne atrakcje.
Na miłośników personalizacji ubrań czekała wystawa, na której mogli zobaczyć pomysły na artystyczne przerobienie jeansowych fasonów. Zaprezentowaliśmy ubrania na zasadzie „przed” i „po” wraz z video, które obrazowało jak dokonać podobnej personalizacji.
Sklepy we Wrocław Fashion Outlet przygotowały oferty specjalne, podczas których w okazyjnych cenach można było kupić jeansowe ubrania. Przygotowaliśmy materiały promocyjne – ulotki, plakaty, standy – które pomagały odnaleźć się w lawinie ofert.
Na klientów czekała specjalna strefa personalizacji jeansów. Z pomocą specjalisty klienci mogli skomponować swój wyjątkowy denim, dobierając naszywki, ćwieki czy przypinki. Z atrakcji korzystali wydając określoną kwotę na zakupy.
Uczestnicy zostali zaproszeni na bezpłatne prelekcje stylistki. W przygotowanym przez nas Denim Roomie ekspert podpowiadał, jak właściwie dobierać jeansowe kreacje, a także zdradził sekrety denimowego „looku”.
Całość wzbogacona została o atrakcje dla rodzin. Do gustu uczestników przypadły denimowe kółko i krzyżyk, specjalna ścianka do robienia zdjęć, a także darmowy poczęstunek – niebieska wata cukrowa i niebieska lemoniada.
Przygotowaliśmy spot w charakterze lifestylowego teledysku. Pokazaliśmy dynamiczne ujęcia ludzi, którzy spędzają czas wolny w przestrzeni miejskiej na ulicach Wrocławia. Spot był wyświetlany w centrum outletowym i w jego social mediach.